Klantenscore 8,3 / 10 op basis van 1540 beoordelingen

Hulp nodig? 070-415 32 37

DHL verzending of afhalen bij 1500 afhaalpunten.

Voor het verzenden van onze producten en pakketten is Autovoordeelshop.nl een partnership aangegaan met DHL. Voor u als klant houdt dit in dat u verzekerd bent van een goede afwikkeling van uw bestelling bij Autovoordeelshop.nl door DHL. DHL is wereldwijd marktleider op het gebied van express vervoer en logistieke oplossingen. Door de expertise van DHL en het uitgebreide logistieke netwerk van DHL in Nederland kunnen wij u garanderen dat indien het product op voorraad het is en u het voor 18:00 uur bestelt u het de volgende dag al in huis heeft. Na uw bestelling ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres van DHL een zogeheten Track&Trace code. Met deze code kunt u inloggen op de website van DHL om exact te zien waar uw bestelling zich bevindt.  

Afhalen bij 1500 afhaalpunten.

Voor de kleinere pakketen geld dat deze kunnen worden opgehaald bij 1500 afhaalpunten van DHL. Wanneer dit mogelijk is wordt bij de laatste stap van het bestellen aangeven dat je het product ook kunt ophalen bij een DHL afhaalpunt, selecteer de gewenste afhaalvestiging. Je krijgt vervolgens een track and trace zodat je kunt zien wanneer deze op een DHL afhaalpunt ligt. Gaat het om een groter pakket zoals een dakkoffer, fietsendrager of dakdragers? Dan kun je het pakket afhalen bij 1 van onze 7 eigen afhaalpunten.

dhl

Over DHL

DHL werd alweer bijna 40 jaar geleden in het Amerikaanse San Francisco opgericht door drie startende ondernemers: Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn. Sindsdien heeft DHL een uitzonderlijk snelle groei doorgemaakt. Anno 2013 mag DHL zich wereldwijd marktleider op het gebied van internationale expresbezorging en logistiek noemen.

DHL begon in 1969 begon met het persoonlijk vervoer van documenten per vliegtuig van San Francisco naar Honolulu. Het aantal bestemmingen werd steeds verder uitgebreid en het DHL-netwerk reikte gaandeweg tot in alle uithoeken van de wereld. De markt stond echter niet stil en werd meer en meer complex.
DHL paste zich aan om te kunnen blijven voorzien in de veranderende behoeften van haar klanten,
op zowel lokaal als wereldwijd niveau.

Het totale internationale netwerk van DHL verbindt op dit moment meer dan 220 landen en gebieden in de hele wereld met elkaar.
De dienstverlening strekt zich uit van expresbezorging, lucht-, zee- en landvervoer tot contractlogistiek en internationale postdiensten.

Wat sinds 1969 onveranderd is gebleven, zijn de inzet en mentaliteit. De sleutel tot DHL`s succes heeft altijd gelegen in het hoge niveau van hun dienstverlening. Daarmee is DHL uitgegroeid tot een merk dat bekend staat om de persoonlijke inzet van zijn medewerkers, hun proactieve oplossingen en hun expertise . De kern van ons succes wordt gevormd door onze medewerkers, die zich volledig richten naar de klant en individuele maatoplossingen bieden.

DHL is onderdeel van Deutsche Post DHL. De groep haalde in 2010 een omzet van ruim 51 miljard euro.